Japoniška dieta

Japoniški patarimai tęsiasi. Šiandien Jūsų dėmesiui pristatome  japonišką dietą.

Ši dieta buvo sukurta japonų klinikos „Jaeks“ specialistų. Jos reikia laikytis 13 dienų. Per šį laiką galima numesti iki 7-8 kilogramų. Dieta pakeičia medžiagų apykaitos ritmą, jį pagreitina. Ir net nustojus laikyti šios dietos tokia medžiagų apykaita išlieka 2 – 3 metus, nepriklausomai nuo to, ką valgote. Taip skelbia dietos kūrėjai.

Besilaikant šios dietos negalima vartoti cukraus, druskos, alkoholio , miltinių ir konditerinių gaminių. Tarpuose tarp valgymų galima gerti mineralinį arba virintą vandenį.

Svarbu griežtai laikytis nurodymų, nemaišyti dienų, nes medžiagų apykaita pagreitėja tik laikantis nurodyto patiekalų eiliškumo. Patariama valgyti pagaliukais, kad smegenys spėtų paduoti signalą apie sotumą.

Pirma diena

Pusryčiai: juoda kava.

Pietūs: du kietai virti kiaušiniai, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi, stiklinė pomidorų sulčių arba vienas pomidoras.

Vakarienė: virta arba kepta žuvis, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.

Antra diena

Pusryčiai: juoda kava su džiūvėsėliu.

Pietūs: virta arba kepta žuvis, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.

Vakarienė: 200 g virtos jautienos, stiklinė kefyro.

 Trečia diena

Pusryčiai: juoda kava.

Pietūs: 1 virtas kiaušinis, trys didelės virtos morkos su augaliniu aliejumi.

Vakarienė: obuoliai.

 Ketvirta diena

Pusryčiai: juoda kava.

Pietūs: viena didelė pastarnoko arba petražolės šaknis, virta arba kepta augaliniame aliejuje, obuoliai.

Vakarienė: 2 kietai virti kiaušiniai, 200 g virtos jautienos, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.

Penkta diena

Pusryčiai: šviežia tarkuota morka, apšlakstyta citrinų sultimis.

Pietūs: 500 g virtos arba keptos žuvies, stiklinė pomidorų sulčių.

Vakarienė: virta arba kepta žuvis, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.

Šešta diena

Pusryčiai: juoda kava.

Pietūs: 500 g virtos vištienos, šviežių morkų ar kopūstų salotos.

Vakarienė: 2 kietai virti kiaušiniai, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejum.

Septinta diena

Pusryčiai: arbata.

Pietūs: 200 g virtos jautienos, vaisiai.

Vakarienė: bet kas iš ankstesnių dienų raciono, išskyrus trečią dieną.

Nuo aštuntos dienos dietą pakartoti atvirkštine tvarka.

Kam dieta netinka:

Kategoriškai netinka tiems, kurie serga kraujagyslių sistemos ligomis arba kurių kraujospūdis yra padidėjęs.

Dietos privalumai:

1) Kadangi druskos vartojimo kiekis yra ypač ribotas, Jums pavyks apsisaugoti nuo ištinimo, kuris dažniausiai pasitaiko nuo per didelio druskos kiekio.
2) Dieta nereikalauja ypatingų finansinių investicijų, visus maisto produktus galite įsigyti bet kurioje maisto prekių parduotuvėje.
3) Gali būti, jog po šios dietos paaštrės skonio pojūčiai: tai, kas anksčiau atrodė nesūru, pasirodys sūru ir panašiai.

Dietos trūkumai:

1) Šios maitinimo sistemos niekaip negalima pavdinti subalansuota mityba. Dėlmažo koloringumo (700 kcal per dieną), gali pasijusti mikroelementų bei proteino stygius.
2) B grupės vitaminų nėra daug, taigi labai žavėtis dieta neverta, kartu su kilogramais dings ir nuotaika, odos žvilgėjimas.
3) Gali nusilpti išpuoselėti plaukai bei stiprūs nagai.

Gal jau yra bandžiusių šią dietą? Mielai laukiame Jūsų įspūdžių komentaruose.

Šaltinis: www.dieta.lt

5 atsakymai į “Japoniška dieta”

  1. Laikiausi sios dietos, kitaip dar vadinamos Melo dieta, kokius tris pavasarius. Numesdavau apie 4 kg. 2kg ataugdavo. Laikytis pirma savaite nera labai sunku, bet antra- apleidzia jegos, dingsta energija.

  2. SVEIKI, AŠ ŠIUO METU LAIKAUSI ŠIOS DIETOS JAU ANTRĄ DIENĄ:), MAN JI PATINKA NES YRA PRODUKTU IVAIROVE, NE KAIP GRIKIU DIETOJE, VISA SAVAITE REIKIA TIK GRIKIUS VALGYTI, BANDZIAU TA GRIKIU DIETA MAN LB NEPATIKO PO 3 DIENU MECIAU NES MAISTAS TAS PATS FUI………………………………….

  3. kartoju sia dieta kasmet,pravalo organizma nuostabiai,palaiko norima svori.Linkiu visiems norintiems gerai jaustis.

  4. Nuostabi dieta.Per pirma savaite numečiau 6 kg. per antra mažiau tik 2 kg. Dieta labai patiko ,laikytis jis nesunku ir svoris neatauga…bent jau taip greitai. Jei ir toliau nevalgyt belenko,tikrai laikosi svoris apie 2 metus.

  5. Iš pastarnoko šaknies galima išvirti trinta sriuba..(daug skaniau) o obuplius galima kept orkaitej (arba mikrobangej),kas yra lb skanu 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *