Vanduo – sveikatos šaltinis

Gerti vandens nevalgius  yra labai populiaru Japonijoje, kaip kad ir gerti vandenį tuoj  pabudus kiekvieną rytą. Be to, moksliniai tyrimai patvirtino šia procedūrą.
Žemiau pridedamos instrukcijos apie šį  metodą.
Ši metodika  išgydo 100% nuo šių ligų: galvos skausmas, sanarių, širdies ligos, artritas, susilpnėjęs širdies plakimas, epilepsija, nutukimas, astma, meningitas, inkstų liga, vėmimas, gastritas, viduriavimas, hemorojus, diabetas,vidurių užkietejimas, akių liga, gimdos vežys ir ausų, nosies ir gerklės ligos.

GYDYMO METODAS:
1. Ryte pabudus gerti 4 puodelius vandens iki 160 ml (iki dantų valymo).

2. Valyti dantis, bet nei valgyti nei gerti nieko 45 minutes.

3. Po 45 minučių Jūs galite pusryčiauti  kaip įprasta.

4. Po pusryčių, pietų ar vakarienės, nevalgyti ir negerti 2 val.

5. Vyresnio amžiaus ar sergantiems žmonėems, kurie negali vienu metu gerti 4 puodelių vandens, galite pradėti nuo mažesnės dozės ir palaipsniui padidinti iki rekomenduojamo kiekio.

6. Pateiktas žemiau sąrašas teikia rekomenduojamą  dienų skaičių pagrindinėms ligoms:

1. Aukštas kraujo spaudimas – 30 dienų

2. Gastritas – 10 dienų

3. Diabetas – 30 dienų

4. Vidurių užkietejimas – 10 dienų

5. Vėžys – 180 dienų

6. T B – 90 dienų

7. Pacientams, sergantiems artritu, reikėtų laikytis šios procedūros visų pirma 3 dienas pirmą savaitę, pradedant nuo antrosios – kiekvieną dieną.

Šis metodas neturi jokio šalutinio poveikio, tačiau gydymo pradžioje šlapinimasis gali padidėti.
Būtų geriau, jei ir toliau šią procedūrą naudotumėte ir po gydymo ir tai būtų gyvenimo norma.

SVARBI DETALĖ:
Kinai  ir Japonai geria karšta  arbatą  valgydami (o ne kaip mes, šalto vandens). Atėjo laikas mokytis iš jų  įpročių. Mes tik laimesime.

PAAIŠKINAME TIEMS, KURIE VALGIO METU MĖGSTA UŽSIGERTI ŠALTAIS GĖRIMAIS:
Šaltas vanduo sumažina maisto virškinimą, nes yra maisto produktai, kurių sudėtyje yra riebalai, ir jie  tirštėja.
Kitaip tariant, į riebalus greičiau  patenka deguonis  ir geriau virškinamas maistas  žarnyne, nei  geriant
šaltus  gėrimus. Taigi, jokie riebalai neužsigula po oda, ir vėžio tikimybė yra sumažinta dešimtis kartų.

RIMTA PASTABA APIE ŠIRDIES PRIEPUOLIUS:
Jūs turite žinoti, kad ne visus širdies priepuolius lydi skausmas kairėje krūtinės pusėje. Būkite atsargus su stipriais  skausmais į viršutinį ar apatinį žandikaulį.
Pykinimas ir gausus prakaitavimas yra taip pat simptomai šios ligos. 60% visų žmonių, kurie patyrė šį priepuolį, turėjo jį miegodami ir nepabudo.
Krūtinės skausmas gali iššaukti Jums verksmą miegant  ir Jūs tada pabusite. Tai taip pat simptomas
artėjančios  problemos. Neignoruokit tokių signalų iš kūno.

4 atsakymai į “Vanduo – sveikatos šaltinis”

  1. Dėkoju už patarimus. Pradėti visada ne vėlu ir nesvarbu kiek tau metų. Vanduo vienas iš pagrindinių gyvenimo šaltinių. Nuo vaikystės žavėjausi japonų kultūra ir ramumu. Norėčiau kada nors nuvykti į tą noostabią šalį.

  2. geriu kiekviena ryta apie 300 ml. Truputi silto vandens ir jau tada einu ruostis, puostis I darba, o veliau ir valgyti, bet neisbunu rekomenduojamu 45min.
    Savijauta nuo to tikrai nera blogesne, stwebuklu ir nesitikiu. Geriu jau apie 1m.
    Teko buti kinijoj, tai pries kiekviena valgi kavineje uz 30euro centu (2juaniai) atnesa virito karsto vandens, ispradziu buvo keista, paskui tato norma, zodziu malaciai tie rytieciai.
    Aciu uz patarimus, prasau daugiau info sveikatos labui, zinau kad jie turi daug geru mankstu, judesiu- sanariu skausmams palengvinti ir siaip profilaktikai

  3. Sveiki, norejau paklausti,
    – ar vanduo rytais geriamas virintas ar paprastas krano ar mineralinis?
    – ar galima i vandenį įspausti citrinos?
    – ar ryte geriamas vanduo turėtù būti šiltas?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *