Japonijos aludariai nusitaikė į žinomus Europos prekės ženklus

Japonijos bendrovė „Asahi“ susitarė su tarptautine alaus darykla „Anheuser-Busch InBev“ („AB InBev“) dėl Europos prekių ženklų „Peroni“, „Grolsch“ ir „Meantime“ įsigijimo, informuoja „Bloomberg“. Sandoris vertinamas 2,55 mlrd. eurų.

Agentūra pažymi, kad Europos aktyvų įsigijimas leis bendrovei „Asahi“ įžengti į naują rinką ir sumažinti priklausomybę nuo pardavimų Japonijoje. Savo ruožtu „AB InBev“ suinteresuota parduoti prekių ženklus ir sumažinti savo rinkos dalį ES dėl planuojamo susijungimo su koncernu „SABMiller“. Tokia sąlyga būtina norint gauti antimonopolinių institucijų leidimą.

Neoficiali informacija apie Belgijos alaus daryklos „AB InBev“ ir britų koncerno „SABMiller“ planus susijungti pasirodė 2015 m. rugsėjį. Kaip tuomet rašė „The Financial Times“, jeigu sandoris bus įgyvendintas, jis bus didžiausias per visą aludarystės pramonės istoriją, nes susiformuos bendrovė, kurios rinkos vertė sieks apie 245 mlrd. dolerių.

Spalį pranešimus apie susijungimą didžiausios pasaulyje alaus daryklos patvirtino oficialiai. „SABMiller“ akcijas planuojama išpirkti po 67,6 dolerio už akciją, tad visos bendrovės vertė gali siekti 106 mlrd. dolerių. „AB InBev“ ir „MillerCoors“ drauge kontroliuoja apie 70 proc. rinkos.

Bendrovė „AB InBev“ buvo įsteigta 2008 metais, susijungus Belgijos „InBev“ ir JAV „Anheuser-Busch“.

„SABMiller“ yra antra didžiausia pasaulyje alaus gamintoja po „AB InBev“.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/japonijos-aludariai-nusitaike-i-zinomus-europos-prekes-zenklus.d?id=71031938

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *